lördag 31 december 2011

Pingvin och gott nytt år!

En ny pingvin kom till under julhelgen. Även mönstret har färdigställts och finns nu till salu (endast på engelska) här. Det mönstret började jag göra för länge länge sedan men tappade lite inspirationen på vägen. Nu är det klart i alla fall.


Jag hade tänkt skriva nån slags wrap up för året som gått men orkar inte med det nu pga. att förkylningen slagit till.
Önskar alla mina läsare ett gott nytt kreativt år 2012! Jag tror det kommer att bli ett spännande år! Mitt nyår kommer att firas hemma med hundar, sambo och tre rätters middag. Enkelt men mysigt.Bild från pinterest.

7 kommentarer:

  1. gott nytt år till dig och fina pingvinen

    SvaraRadera
  2. Vilken jättesöt pingvin! Önskar både dig och pingvinen ett riktigt Gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Happy New Year! och Gott Nytt År! / Annika

    SvaraRadera
  4. Nårh, en lille træt pingvin! Hvor er den yndig! Håber du kommer godt ind i det nye år - det lyder som en dejlig aften du skal have. KH tina

    SvaraRadera
  5. Ursöt pingvin! Ha ett fint o lugnt nyår nu. Jag ska också ta det lugnt, fast med öroninflammation, katter och man ;-)

    SvaraRadera
  6. Vilken söt pingvin! Om jag kunde följa mönster skulle jag gärna vara testvirkare, men är värdelös på att följa beskrivningar.. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Vilken sockersöt pingvin. När jag var liten var pingvin av någon konstig anledning mitt absoluta favoritdjur. Eller egentligen är det kanske inte särskilt konstigt, de är ju verkligen fina när man tänker efter.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails