tisdag 27 december 2011

Julen som gick, alldeles för fort...

Galet så fort julen stökas över varje gång. Jag passar på och njuter lite extra av julen ännu genom att köpa hem hyacinter på rea, dricka glögg och lyssna på julmusik. Åtminstone fram till nyår! Jag fick en hel del virkböcker till julklapp vilka jag får visa senare eftersom jag lämnade dem hos mina föräldrar. Av sambon fick jag en ritplatta som jag ännu försöker lära mig bemästra. Inte det lättaste, mycket svårare än att rita på papper men övning ger väl färdighet.

På annandagen kom stormen Dagmar på besök. På vägen hem såg man tydligt spåren efter stormen i form av mycket fallen skog, och översvämningar vilka i och för sig fanns tidigare. Känns som om vädret har fått spratt! Jag saknar snön...Julmys med mina tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails