måndag 28 mars 2011

Brist på kreativitet och tid / Lack of creativity and time

Jag har alldeles för lite tid att göra sådant jag gillar för tillfället. Kreativiteten är dessutom som bortblåst för tillfället. Det beror nog på att jag inte bor i mitt eget hem och inte har så mycket pysselsaker här i mitt tillfälliga boende. Under helgerna hinner jag knappt gå upp till mitt pysselrum. Men lite tågvirkning har det blivit trots det. Armvärmare i många många färger!

I don't have much time to do all the fun things I enjoy doing. My creativity has disappeared too. It is probably because I don't live in my real home now and I don't have much craft supplies with me. And my weekends are also so busy that I don't even manage to visit my craft room. But I have been crocheting on the train. A few wrist warmers in many colors!

Finns i vår shop!
Available
in our shop!

2 kommentarer:

  1. Så himla snygga! Jag tycker det är finast att virka i ena maskbågen när man gör värmare. Inte för att jag har testat själv än, men det ser himla snyggt ut i alla fall. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken färgexplosion! Jättesnygga!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails