tisdag 13 april 2010

Utlottning för att fira våren! / Giveaway to celebrate spring!

Tyckte att det är dags för en utlottning här på bloggen! Finns väl ingen speciell orsak men vi kan säga att det är för att fira våren och för att bloggen fått ett litet ansiktslyft :)

För att delta i utlottningen vill jag att du kikar in i min shop och lämnar en kommentar till detta inlägg där du skriver/länkar till din favorit sak i shopen.
Du kan få extra lotter genom att:
*länka till utlottningen från din blogg (låna gärna någon av bilderna)
*följa min blogg
*följa mig på twitter
: Sofia-Sobeide

Du kan alltså max få 4 lotter. Lämna enskilda kommentarer för varje lott och lämna även länk i kommentaren (för twitter lotten och länken till utlottningen-lotten). Om du redan följer min blogg lämna då bara en kommentar om detta. Om du kommenterar som "anonym" så måste du lämna en mail-adress för att kunna delta. Hoppas reglerna är förståeliga :)

Utlottningen avslutas 1 Maj kl 22 finsk tid (21 svensk tid). Jag skickar givetvis vinsten till dig även om du bor utomlands (för mig alltså andra länder än finland :) ).

I thought it was time to arrange a giveaway at my blog. Don't have anything in particular to celebrate but it could be because of the arriving spring and to celebrate the face lift my blog got today.

To participate just leave a comment where you write (or link) which item is your favorite in
my shop.
To get additional entries:

*link to the giveaway on your blog (you may use my photos to link with)

*be a follower of my blog

*follow me on twitter
: Sofia-Sobeide

You can have a maximum of 4 entries. Leave a separate comment for every entry (with link to your twitter or link to you blog post about the giveaway). If you already follow my blog please leave a comment about that too. If you comment as "anonymous" please leave a e-mail address so I can contact you if you win. Hopefully the rules are clear and understandable :) The giveaway ends May the 1:st at 10 PM Finnish time (9PM CET). I will ship worldwide!


Vinsten är detta armband med virkade rosor. Kedjan och låset är silverpläterade och en sötvattenpärla pryder ändan av kedjan.


The prize is this bracelet with crochet roses. The chain and clasp is silver plated and a freshwater pearl is attached at the end of the chain.

16 kommentarer:

  1. It was hard to choose just one thing!
    I chose this cutie: httpo://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=43459539 :)

    SvaraRadera
  2. I´m also a new follower of your blog :)

    SvaraRadera
  3. And I just followed you on twitter :)
    http://twitter.com/LeelaBijou

    SvaraRadera
  4. http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=38363764 ohhh I love this item! and your bracelet!

    SvaraRadera
  5. Vilket fint armband! Det vill jag tävla om. Det är inte lätt att välja en sak från shopen. Jag velade tillsist mellan en liten börs och drakmönstret. Och stannade för drakmönstret. Jag gillade att virka katten så nästa steg borde vara draken. Och så har jag länkat hos mig och följare är jag ju redan. Twitter vet jag inget om (börjar bli gammal) så det hoppar jag för denna gång.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag vill absolut vinna ditt armband! Helr överförtjust i detta! Jag vill vill bara ha!!! :) Jag gillar faktiskt det gröna harsbandet av samma "sort" ( http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=44696518 )
    Sen är jag ju en sån som inte fattar bloglovin, twitter och annat jox utan kör på att lägga till mina bästa bloggar som favoriter. Och självfallet så länkar jag i min blogg! För denna gången vill jag verkligen vinna! :) ( min blogg är www.ecadesign.blogg.se )

    /Emma

    SvaraRadera
  7. More than just one listing I like, but my fave is your Amigurumi Cat:

    http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=38762244

    SvaraRadera
  8. I'm already following you on Twitter! :)

    SvaraRadera
  9. My favorite from your shop is this one - http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=43803631

    SvaraRadera
  10. I'm now following your blog!

    SvaraRadera
  11. And following on twitter too! :)

    http://twitter.com/filigreephotos

    SvaraRadera
  12. I really love the grumpy little bear although your shop is full of lovely things!

    SvaraRadera
  13. I love the Small coin purse - turquoise and green. Thanx for this giveaway

    janaya.jones[at]yahoo.com[dot]com

    SvaraRadera
  14. Så fina ting!! :)



    Kolla gärna in carinasvirkning.blogg.se..superfin blogg med utlottning av garn! :)

    SvaraRadera
  15. Jag vill jättegärna vinna armbandet.
    Det jag helst vill ha i din shop är halsbandet med gröna virkade rosor. Det är riktigt syggt!
    Jag följer även din blogg på Google Friend Connect och har länkar till din tävling på min blogg.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails