söndag 18 oktober 2009

Kattmönstret klart!

Idag har jag äntligen haft tid att arbeta med kattmönstret och fått det klart! Jag har fått många mail med förfrågningar om mönster och svarat att det nog är på kommande :). Till näst ska jag ta itu med drakmönstret. Jag har äntligen skaffat mig Paypal konto och snart även en Etsy shop... Detta mönster är dock på svenska så Etsy får vänta en stund ännu. Jag vill redan nu informera att man även i liten skala får sälja katter gjorda efter mönstret. Men då vill jag att man skriver att det är Sofia-Sobeides mönster och länkar till min blogg (eller ifall man säljer på marknad skriver min bloggadress någonstans). Inte så mycket begärt med tanke på hur mycket jobb jag har lagt ner på att göra detta mönster, eller hur? :)


Vill du virka en katt?Klicka på bilden för att komma till min shop!

En annan fråga till mina bloggläsare eller andra som kikat in. Snart börjar det bli dags för 10 000 besökare utlottning som jag har utlovat. Den stora frågan är vad skulle ni vilja vara med och tävla om?

4 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att du ordnar med mönster! Och vad roligt att du öppnar på etsy!

    Att tävla om en drake, kanin, lejon eller en börs vore väldigt fint. :)

    Ha en bra vecka!

    Kram, A

    SvaraRadera
  2. Håller svartanova om tävlingen. Å dina mönster är jag så tacksam över att du delar med av, oavsett hur det sker. Det är mycket inspirerande att kika in hos dig!

    SvaraRadera
  3. Grattis till det färdiga mönstret! Vet hur mycket jobb det ligger bakom och självklart ska folk som säljer katterna ge äran till dig så att säga :)
    Jag skulle då verkligen vilja vinna en drake! Även fast jag kommer köpa mönstret av dig när du är färdig, roligt att ha något från den som designat mönstret!
    Ha de bra

    Glada hälsningar/Ida

    SvaraRadera
  4. Jag är ju lite svag för drakarna... Annars ett av dina fina smycken. Har fixat länken nu! Den fungerade när jag publicerat inlägget, jag kollar alltid. Jag vet inte vad som hänt men jag har haft datastrul hela dagen.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails