tisdag 29 september 2009

Väska med veck

Det har inte blivit så mycket färdigt den senaste veckan. Jag har haft så mycket jobb och studier och haft mycket som legat halvfärdigt. En sån här liten väska har blivit klar.


Den är fodrad med samma tyg som remmen. Jag har även klippt ut delar till några till av dessa väskor men de är inte klara än. De ska säljas på julmarknaderna men jag tänker inte göra så väldigt många eftersom jag inte sålt dem tidigare på marknad så jag vill först se om någon vill köpa dem alls. Jag kommer att lägga ut en tutorial till denna väskmodell här på bloggen. Hinner inte idag men i morgon lägger jag ut den. Så får ni också sätta igång och göra mina små allt-i-allo väskor :).

3 kommentarer:

  1. Vad söt och vad snällt att lägga ut en beskrivning, nog för att jag inte kan sy för egen del men de sykunniga kommer nog uppskatta det mycket :)

    Ha de bra

    SvaraRadera
  2. Åh, den är supersöt! Vad spännande med en tutorial. Kanske vågar jag plocka fram symaskinen och försöka. Du använder verkligen underbara tyger!

    Kram

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails