torsdag 17 september 2009

Nytt tyg

Jag vann några tyg på en nätauktions-sida i förra veckan och igår fick jag tygen. Självklart var jag tvungen att genast börja göra något av dem. Och vad annat om inte en till liten väska. Jag ville ändå utveckla mönstret lite och såhär blev det.

Det var det prickiga tyget jag köpte plus ett annat tyg med små kaffepannor på. Det är väldigt sött men jag vet inte om det passar sig med små kaffepannor på en väska eller? Jag skulle egentligen göra fler veck på den men pga av lite fel uträkningar så blev det bara tre veck på var sida. Men jag och dragkedjor har blivit vänner igen :)

3 kommentarer:

  1. Hur gulligt som helst! Kanske nåt sött lite förkläde till baket av tyget med kaffepannor? Eller nåt annat till köket?

    SvaraRadera
  2. Helt underbara, man kan aldrig få för många småväskor odyl.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails