söndag 20 september 2009

Mormorsrutefodral

Mobilfodralet av mormorsrutor som jag började på för en tid sedan har nu blivit klart. Det blev ändå lite för litet för en mobiltelefon men kanske det passar bra för en mp3-spelare eller liknande. Får göra större rutor så kanske det passar för en mobiltelefon istället.


Vi överlevde halvmaratonet igår! Vädret var perfekt soligt men inte för varmt och inte så farligt blåsigt heller. Sprang gjorde vi hela vägen trots att det var väldigt tungt de sista 7 km och jag var helt säker på att jag skulle behöva gå en bit. 2 timmar och 23 minuter blev vår tid vilket man väl får va helt nöjd med med tanke på att det var vårt första halvmaraton. Kanske blir det fler då vi glömt hur tungt och jobbigt det var. :)

4 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar. Vet inte riktigt vad man säger. Tack för omtanken kanske.

    Måste bara fråga det här med dubbelknut... Gör du en knut på tråden som du ska fästa, eller hur menar du? Det kanske är jag som är korkad, men jag förstår inte riktigt hur du menar. Men funkar det så vore det ju skitbra.

    SvaraRadera
  2. Kul att hitta hit!! Aterkommer :)

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails