tisdag 23 juni 2009

Dagens arbete

Dessa två amigurumin har jag virkat idag.

En sköldpadda med blomma på skalet





Och en till liten fisk har det blivit.



Idag har jag varit och springa igen. Jag har haft problem med min ena fot så jag har haft en veckas paus i springandet men idag så kändes foten bra igen. Pausen kändes nog av så det blev en kort länk men jag var väldigt glad att kunna springa igen.

Hoppas ni orkar se nya amigurumin varje dag för det lär det bli de kommande veckorna :)...

Nu väntar teven och virkning. Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är!!
    Själv håller jag på med min väska. Jag har virkat alla rutor och nu ska jag till att virka ihop dem. Sen återstår det att virka botten och axelrem, ska bli spännande att se hur jag löser det...
    Kram Juliane

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails