tisdag 21 april 2009

Tree of life


Idag har jag gjort en Tree of life pendant. Jag gjorde den enligt en tutorial på Bead Studios hemsida. Jag använde lite andra färgers pärlor än i tutorialen. Det var ganska knepigt men jag blev ändå ganska nöjd med resultatet. Jag har inte pärlat så mycket på den senaste tiden, det är mest för att jag har använt slut alla mina fina pärlor. Behöver få lite mer sålt innan jag kan köpa nytt. Lyckligtvis har jag garn hemma så det räcker och blir över så jag får väl virka istället.

Som ni ser har jag även ändrat bloggens utseende en aning. Tyckte det passar bättre med blå-grönt garn än rött som det var tidigare. Min shop har också fått en finare bakgrund.

Och så ännu ett tips om en utlottning. Johannas journal firar 3000 besökare och lottar ut en hel massa olika saker! Kolla in utlottningen här.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails