måndag 16 mars 2009

Tillbaka till vardagen

Nu har jag kommit hem igen. Har inte hunnit virka så mycket sedan sist jag skrev. Ett par mössor i tjockt garn virkade jag på tåget. Jag var och hälsa på min systers baby och så gav jag amigurumi mobilen, åtminstone verkade föräldrarna gilla den och säkert babyn också :).

Jag har kommit igång på allvar med att göra smycken. Det är bara vääldigt tråkigt då jag inte har så mycket material och pärlor men i lördags blev jag så ivrig så jag skickade iväg en beställning för ~50€... Nå jag hoppas på att kanske kunna få någonting sålt av det jag gör så. Här kommer några bilder på smycken som jag gjorde under veckoslutet. 3 par örhängen, ett halssmycke i form av en blomma och så två armband och ett halsband.
























2 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken du gör!
    Gillar dom gröna örhängena för att dom är långa och framförallt för att dom är gröna- min färg. Lycka till i fortsättningen med smycketillverkningen//BiZen

    SvaraRadera
  2. Gud så fina smycken! :)

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails